Monday, December 27, 2010

Dah takde Facebook.


Err..silap tu. Facebook mana boleh hilang.
Kalau kita deactivated Facebook kita pon. Bila login balik dok ada balik. Awat huh??
mmg saje kot pencipta facebook tu nak bagi org guna facebooknya sampai bila2. Sengal Ah.

Readers. saya dah deactivated facebook. Bnyak kali dah. Bila rasa cam x best. ade post x best. atau rasa bosan amat sgt. Lagipun bnyak masa telah dibazirkan utk melayan Facebook nie.
Makwe pon x layan macam nie. So, maknanya kita dah addicted.

Jadi, Bila dah addicted. Harussslah kita deactivatedkanya. supaya x beri kesan buruk di kemudian hari.

Xde masalah pon kat Facebook. Saje. Admire srg kawan nih. bertambah produktif dan bertambah rajin menelaah buku dari menelaah Facebook.

So sekian. Kalau ada kenngkawan yg carik saya kat Facebook x jumpa. Harap Maafla.
Saya x delete kamu semua. Deactivated je. sbb malas nak kapel ngn Facebook lagi.

bye2.

5 comments:

@rep said...

yeah... FB no more

res ipsa liquitor said...

aha..
moga ak kekal xgune fb..
tp mslhnya skunk ni gian nk bukak fb balik......ahhh

annna said...

hai kak aishah. hehe. sorry hafis aku menyemak jap :P

feezz said...

samalah kite..huhu..anna ke? takpe..

feezz said...

Facebook kdg2 sgt bosan..kalau bukak men game best la..hik3