Friday, November 4, 2011

Sedihnya..

Hari rasa sedih yang tak terkata..

walaupun dudukkat cyber cafe tempat budak2 main game yg bising ni. hati ni tetapje sedih.

wajar tak kalau lelaki sedih. entahla. aku pun x tahu..

punca sedih hari ni.

baru balik dari kubur arwah ayah. sorang2 je melawat. sedih mengenangkan nasib dia

tinggal sorang2 disana.

sedih juga kerana hari ni ada kawan yang mungkir janji.

janjinya nak gi makan char koey teow. baru planning nak dapat kawan baru kt kawasan perumahan ni.

takpelah. nak wat cmne. dh nasib.. sorang lagi lah lepas ni.

sedih juga kerana kerja bertimbun2 tak siap2.

sedih juga kerana wanita pujaan aku seaakan menjauhkan diri.

sedih juga kerana sampai sekarang tak dapat beli motor utk diri sendiri,kerana asyik memberi duit kepada

keluarga yg nak guna kereta besar dan takut tak dapat bayar.

tapi tak fikirkan budak bangang ni, yang kumpul duit bertahun-tahun. semata-mata nak beli motor yg

sebenarnya tujuan nak beli motor tu. supaya boleh pergi library hari2. dan boleh dapat kerja time cuti..

supaya leh bantu keluarga jgak. aku tak tahu sama ada aku yg pentingkan diri atau mereka itu suma.

aku tak macam adik-adik aku yg mewah berbelanja.

aku selalu sanggup beli baju bundle. dan makan nasi lemak singgit tiap2 malam.

ikat perut sebab nak kmupulduit beli motor.

kenapaaa\???!!

kenapa sume benda ni jadi pada aku...


orang2 yg aku sayang sume dh xde kt dunia ni.suma dah pergi mengadap tuhan.

kenapa aku je tak mengadap tuhan cepat2.

rasa terbeban dgn tanggungjawab yg besar. dan dikelilingi orang2 yg x memahami.

sekarang sedih tu dh jadi berganda-ganda.

kerana sekarang ni asyik sakit je.

tak tahulah buatan orang ke hantu syaitan,

penat dah baca yassin. tapi perasaan tu susah nak hilang.

aku berdoa semoga aku ditempat di tempat yg paling jauh dari suma orang sekarang ni.

tempat yg aku leh nangis sorang2.

dan orang x anggap aku lelaki yg lemah.

tak tahu lagi berapa lama boleh tahan hidup macam ni.

aku harap lepas ni nak balik dan tidur yg panjang

supaya aku bangun esok. suma ni cuma mimpi sahaja....

mimpi.

No comments: